Monday, January 31, 2011

JOM BALIK RAYA

Cewaaaahhh.. Yg beragama budha @ yg berbangsa Cina punye raya.. Aku pon sibuk nak balik raya yek.. Lagi sakan blk raya ni sebab x balik kg aku.. Hek3x tak ler sampai gitew.. Sebab cuti pon lame, tambah plak 1hb Feb. = sok kan cuti (bagi yg keje @ Wilayah Pers. KL je yek.. haha sila gelak jahat 2harkat) so aku sefamily yg ber3 org ni layannnn balik kg @ Kedah.. balik kg sebelah Mr. Hubby jek ke utara nun.. Kalo ikot hr ni pon aku dh apply coti2 mesia, tp sbb ade mesyuarat pulok projek yg aku jage.. x kan ler nk coti pulok kan..

Sambung topik awal td.. Kiteorg x sure g balik hr pe, plannye stakat hr ni, hari rabu.. Sbb sok x sure Mr. Hubby cuti ke x, almaklum opes HQ mmg kt Selangor, tp site kt KL. So ikot xperience lepas2, kalo selangor cuti, otomatik ambik kire dia keje @ KL so dia x cuti. Tapi kalo KL lak yg cuti umum, otomatik amik kire dia keje HQ @ Selangor, so x dpt gak cuti hu3x nasib ler labuuu..

So x sabar pon ade nak balik Kedah ni.. Maklum la balik ngan anakanda ku Arissa tersayang.. Kire dpt jumpa tok ibu nye, tok ayah, makcik Nana & mak su eleen utk kali ke-2 di umur 7bln ni.. Last jumpe mase raya thn lepas.. time tu 3bln lbh rasenye cik Arissa ku itew.. Moga perjalanan selamat pegi & blk hendaknya yek..

Ibu... tnggu anak2 mu ini smpai yerksss (mcm la ibu mertua ku itu akn bace blog ku ini) ngeeeeeee..

Selamat becoti ye kengkawan.. kalo berjalan jauh tu.. slamat2 seme ye..

~ Take Care & Ingat Allah Slaloo ~

3 comments:

Suliana said...

slmt balik kg!! suka ye balik kg mertua.. hehe.. wilayah putrajaya dan labuan cuti juga kak :-)

angah said...

heeeeeeeee haah ek, labuan & ptrjaya pongs ttgal daaa nk sebut.. akk terforgot :)

slamat blk kg jugek sue & aqil :)
psn kt aqil jgn lompat2 katil g tao..

Ilhamny.com said...

aloooorrr..bestnyer dpt blk kedah..kim slm kat org kedah ek..tambah2 kalau lalu kulim my beloved kampung..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...