Tuesday, November 3, 2009

Lagu La Pulok

Terdengar lagu ni & melihatkan video klip nye di Astro Oasis malam tadi buat aku sangat suka pada lagu ni.. Sebelum ni memang suka dengar tapi tanpa pengertian apa-apa pun..
Liriknya penuh dengan maksud tersirat sebenarnya.. Selama ni aku ingat lagu ni bleh diaplikasi sebagai lagu cinta pada manusia je.. Tapi Aku baru perasan daa.. Ketulusan hati Pada Yang Esa adalah bahagia untuk selamanya.. Fuhhh... Terlewatkah aku? Chewahhh..
So jez nak kongsi ngan kengkawan semua..
Ketulusan Hati (Anuar Zain)
Cintaku tak berdusta
Tak mengenal ingkar
Tak kenal nestapa
Cintaku hanya indah
Hanya bahagia untuk selamanya
Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau dengarkan kasihku
Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
Mencintaimu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku
Hanya untuk dirimu selalu
Cintaku tak berdusta
Tak mengenal ingkar
Tak kenal nestapa
Tak ada seribu janji
Hanya bahagia untuk selamanya
Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau dengarkan kasihku
Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
Mencintaimu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku
hanya untuk dirimu selalu
Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau dengarkan kasihku
oooo
Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
Mencintaimu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku
Hanya untuk dirimu selalu
~ Take Care & Ingat Allah Selalu ~

3 comments:

Ilhamny.com said...

fuhhh...jiwanggg gilerr hish..hish..hehe

angah said...

hik3x tuh la pasal.. tertonjol plak kejiwangan diri sekali sekala ;p

SiNoMoSa said...

i pun suker..i like..kalo time lagu nie kuar kat tv..mesti nak kuatkan volume ngeh3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...