Wednesday, September 1, 2010

Bila sms berbunyi

Tengah bz menerjah blog2 tibe2 aku terdengar.. Teet teet.. teet.. teet.. sms fon aku berbunyik (walo bunyik sebenar bkn mcm tu pon) sape plak yg nk sms ni.. aku habiskan dulu berblogging baru aku jenguk sms yg masuk tadik..

Mula2 tengok sms ni salu aku dpt kalo aku de wat pengeluaran duit di bank.. ehh bile mase plak aku de bwk kua duit ni.. Aku teruskan membuka sms & aku bace.. Aikkk sape pulok yg masukkan duit ke akaun aku ni.. bukan seploh hinggit malah doploh hinggit tapi 500hinggit.. Ishh heran2.. 

Tibe2 tangan aku menepuk dahi ku sendiri.. Lorr masekan lupaaa.. Itukan duit raya yg Kerajaan bagi utk tahun ni.. Ish2 Melayu mudah lupa.. Uikss lupekah aku?? Bukan rasenye.. Cuma tidak menjangka secepat ini duit raya tu akan dimasukkan ke akaun aku.. Syukur alhamdulillah.. So ape nak buat ngan duit ni?? Korang dh de plan??

Hu3x aku dah ade jawapan nye.. Kalo tak dsebabkan NCA aku tu x nak kasut baru.. boleh la aku menjolikan katak duit ni.. lunch ni gak aku zassss g berfoya2.. tapi ape kan daye.. kalo tak ditukar kasut NCA tu.. masekan boleh nk men'drift' nak balik kampung nanti.. 

So kengkawan.. kalo ase nak gune duit raye RM500 tu cepat.. pe tunggu lagiiiii?? cepat cek akaun masing2 hu3x 

~ Take Care & Ingat Allah Selalu ~

2 comments:

Ilhamny.com said...

tu arrr, tgh pikir2 gak nak wat pe ngan duit tu..ingat nak gi sogo, jenjln kang..tp 'click' xde plak... huaaa....

angah said...

wow.. cam besshh jek komen Linda tu, sbb baru nk pk yek nak wat pe ngan duit tuu.. kalo ase x terpk x tao nk wat pe..

bagi jek Arissa wat dit aye he3x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...