Wednesday, September 9, 2009

Ada Apa dengan 090909

Let's begin with Bismillahirrahmanirrahim...

Wowwi!! at last aku wat gk blog utk aku.. & yg plng penting, my 1st post is on a very special day.. Special day?? Hari pe ek... Annivesary?? Besdei aku?? Ooo bkn2x.. Ada ape dgn 090909? Cantik kn tarikh ni.... Actually hr ni tarikh besdei ank buah aku yg paling manja ngan aku... Nurdini Batrisyia.. Hr ni gak hr ke-19 kte seme berada di bln Ramadhan kn.. Hepi besdei yg ke-4thn dini ku syg lg bucuk :) kalo akk aku bwk dia g mane2 & jmpe kwn dia yg knal aku 4 sure akn kate dini ni ikot muka aku :)

X sbr nk jmpe dia mlm ni,pas kje ptg ni aku zassss g ampunk amik hubby & trus g snwang jnji jmpe my luvly family... Ekceli nk jnji jmpe my sis sbb nk amik tmphan tart, maklum la nk aye ni... akak aku nk cr duit lbh... almaklum gk ngan bonus thn ni our PM pon x bg kate putus g... jez bg snyuman dia ble press tnye sal bonus :)

Sbut sal bonus ni, 1st reaction aku kalo x dpt mmg frust giler... bak kate sorg member @ kembo kat jps @sinomosa berkata "masak lomak cili api la" kalo x dapek bonus ni hu3x tp kalo aku, kalo dia masak lomak cili api, aku masak tumis air suun & pucuk jek la hua3x

Tp lama kelamaan, aku dpt atasi prasaan frust menonggeng lg keciwa tu, maybe ade hkmahnye ble x dpt bonus time nk aye ni, slh 1 antaranye 4 sure aku pn otomatik x jd sorg yg mmbazir, phm2 jek la org pompuan yg ade 9nafsu ni... kalo bleh seme nye nk baru, pd hal nk sambut aye jek... bkn nk wat knduri kawen/sambut menantu ke pon dok... aku pk2 pe la slhnye ngan bj2 or wat eve yg dh sedia ada... so aku mnjadi lbh wasatiah... cewahhh gi2... Ni pon ats pndpt zana yg menginsafkan & mengingatkan aku lik btapa nikmatnye pe yg sedia ada aku miliki skrng...

Alemax dh kt kol 12tghri... aku plan nk wat seprais utk dini, ingt nk cr gk sumthing utk dia mlm ni... aku de kol dia td wish besdei... klakor lak ble dgr dia ckp pas aku wish besdei kt dia, dia ckp"yer.. time kasih m.ngah.. bile m.ngah nk dtg umh dini... m.ngah dtg la skrg jgak!! skrng gk"

Hi3x betuah punye dini,mst dia dok phm yg slalu aku blk kg tu,mcm aku dtg umh tu & then blk mcm org len/tetamu len yg dtg umh tu... pdhal tu pon umh/kg aku gk...

So arap hr ni seme bjln lancar... Aku akn cr present dini & kalo de rezki i.Allah ikot plan akk aku pas aye t bleh la wat mkn2 sket sempena besdei dia... sj suke2 & kngan utk dia...

K dini.. hepi besdei dini cyg bucuk.. dh 4thn dh kn... kurngkan kenakalan dini 2 yek.. Alang2 dh ikot muka m.ngah ni, bleh gak la ikot kecemerlangan,kegemilangan,keterbilangan m.ngah yek... cewahhhhhh... x larattttttt... ikot mane yg baik, mane yg x baik dini abaikan yek :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...