Thursday, September 10, 2009

"Seronoknya Tengok Dia Seronok"

Haa.. Semalam kan aku jumpe family di senawang & secara kebetulan (x plan pun) dapat gak la wat gathering anak beranak (kecuali adik aku) makan same2 sambil happy2 kan dini di hari besdei dia :) Dini plak siap pkai tudung yang moyang nye hadiahkan utk dia :) macam nabila cerita indon (lupe lak tajuknye) plak dah aku tgk he3x kiut cam m.ngah dia kua3x

Lepas semua selesai bersantap, aku pun mula la men'psiko' dini ngan present yang aku & hubby bawa utk dia.. punye la dia happy x hingat.. tergambar dr mata dia aku tengok & automatik aku pun jadi happy gak (tu belum bukak present gi tu) pas posing2 ngan presnt dia, aku pun tolong dia bukak hadiah tu.. & jeng jeng jeng bila dah nampak rupa hadiah dia, punya la teruja dia, memang dah lama dia dok sebut nak bende alah tu bak kata kakak aku.. Hi3x

Oh ye, ank buah aku yg 2nd, akid pon x ketinggalan dapat ole2 dr aku.. mula2 aku keluarkan present utk dini jek, dia mula wat perangai x senang duduk dia ble nampak kakak dia dapat present :) Dipendekkan.. Aku summary kan kisah/kenangan aku dlm gambar ni..

Dalam perjalanan balik, aku tingat 1 soklan hubby..
"Happy?"
Aku senyum sambil jawab "He3x tq so much.. Happy sesangat"

Dalam hati terdetik, agaknye hubby aku tu pon seronok bile tengok aku seronok macam aku seronok tengok dini seronok tadi.. Itulah ikatan kasih sayang namenyekan he3x jiwang karat lak aku kua3x Itu yang aku agak la.. aku harap & yakin ia adalah betul he3x

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...