Wednesday, February 23, 2011

Apa Yang Kau Sebok Usung Hari2 Tu??

Hehe.. Perempuan di atas bukan aku mahu pun diri ini.. Yang belakang perempuan tu.. lagi la bukan anak aku mahu pon anak jiran aku.. Gambar di atas sekadar gambar hiasan je yek tuan puan..

Setiap hari ke opes, aku akan usung 1 beg yang lebih kurang aku akan sandang macam beg kat gambar tu.. beg tu bukan semua org bawak.. nak2 kat opes aku.. Kalo tertinggal hand bag ok lagi (tawakkal je la x de polis tahan nk tgk ic @ lesen keta kann) Tapi kalo tertinggal beg ni 1 hari.. mao seksa aku dibuatnye nak tnggu smpai waktu balik... Kalo pompuan, x sah kalo kurng2 pon kene bawak 1 handbag kan.. kalo lelaki tu mmg sah slalu je nmpak lenggang kangkung g opes @ jalan2..

Hmmmm.. ape la yg best sngat citer pasal beg pulak hr ni yek.. kite citer pasal beg ni di n3 akan datang la yek kengkawan.. Tungggggggggggguuu.. Eh ade ke nak tunggu??

Dah nak balik ni.. See uuuuuuuu..

~ Take Care & Ingat Allah Slaloo ~

3 comments:

SiNoMoSa said...

uiks beg u bawa tuh mcm beg sekolah i ler hik hik hik tp kecit sket..bekalan utk arissa ler tuh..ooppss terbagitau ahaks

SaYraH WonDerLanD said...

laaa x abis cerita pasal beg tu. Sampai hati .

Ilhamny.com said...

saya tau bag tu isi apa... isi dinner ngan supper utk arissa.. ada la ala2 air coke sikit.. tul x..???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...