Friday, February 18, 2011

Wahh Macam Tak Caye

Tapi kene caye jugek.. Sbb dh jadi kenyataan.. Lps buat n3 lattest ptg semalam.. bekire2 jugak aku, agaknye akan ade tak bergerak bilangan my pollower itew.. dlm hati bekire2, kalo dah tambah 3org kengkawan baru pon dh kire hokehhh..

Tapi.. pagi2 ni, suspen jek nk tgk image pollower tu..

YESSS!! memang gumbire sangat2.. SEBAB.. bukan 3org.. tapi 6org kengkawan baru yg dh terjah & pollow ini belog.. baru 6org sehari aku nak kecoh yek.. Ade aku kesah?? Hek3x Ok la utk blogger cap ayam ni kan kui3x..

Pa pe pong, mekaceh3x buat doraemonlurve, Mizz Karen, Sayrah Wonderland, Sunah Mohamad, Nur & Mucux. 6 org kengkawan baru lps n3 ptg smlam..  Macih banyak2 sbb heppi & ceriakan hari saye hr ni yer kalian semua.. Derang seme ade antara nye yg bukan calang2 blogger (kire dh ade 500 dan 1000 pollower) tp sudi gak mem pollow blog kerdil saye ini.. macih sekali lagik..    

Tak lupe jugek buat kue ziya & pinky_deeno (x de link blog).. kire ni semua kengkawan baru aku sejak2 menjoinkan diri ngan blog En. Ben Ashaari bulan 1 lepas..

Mekacih x terhingga tentulah utk En. Ben kite itew..

~ Take Care & Ingat Allah Slaloo ~

6 comments:

Suliana said...

wah.. kena rajin2 update blog ni kak bila follower dah ramai.. hehe.. dulu su rajin gak masuk mr ben punya segmen ni, tapi skng dah tak larat nak commit :-)

angah said...

hik3x mcm malu meow2 pon ade...

ye la sue.. akn akk jadikan smngat rajin update ble dh de ramai kengkawan ni he3x tqsm utk sue jugekk yg rajin bg komen..

Lida Rahim said...

wah wah wah tahniah yer..

terus rumah pon cat baru yer.. ekeke..

tapi teguran ikhlas dari aku ni... font tu cam rapat2 sgt.. adalah lebih elok kalu ko besarkan sket font tu.. bg senang org nak baca.. hahaha larikkkkk

angah said...

axelida : erkss ge ge ge bakal blogger terkenal terjah blog saye ler hik3x

wopsss nak larik ke mane tu?? aku langkah 10 tapak pon dh leh g tmpat ko & cubit2 ko he3x

eniwei.. tq pn Axelida ats komen membina diri opss komen membina belog he3x really appreciate..

angah said...

Nana (http://nana-sweetangel.blogspot.com/) mane ntah pegi komen nana..

haaa nana pn de blog ekss.. nk follow tp mcm x bleh nk follow.. acane 2??

tq singgah2 sini nana :) dtg lagi yer..

SaYraH WonDerLanD said...

saya punya follower mana ckup 100 lagi la awak. Heee. Saya memang suka nk follow2 blog orang. Memang suka nk baca kisah orang. Sangat-sangat suka. Alang-alang tengah bersemangat nak berblogging apa salahnya kita bantu sesama blogger? Thx sbb mention nama saya. Terharu sangat =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...