Friday, February 18, 2011

Blog Ini Buat Anda

Ekceli baru jek kenal En. Hasrul ni.. opss kenal pon bukan kenal lamer.. kenal dr blog dia.. x smpai pon sebulan aku rase.. baru beberapa hari..

Bermula ngan salah 1 segmen yg aku join anjuran BEN ASHAARI, nmpak tuan empunya blog ni bagi komen kat n3 En. BA.. so mcm lain dr yg len jek komen dia yg bg cara mcm mane nk setelkan segmen En. BA tuuu & terusss terjahhh.. sempat bace sket2 jek time tu blog dia & komen & truss follow.. so senang la nk tao lattest cite dia kan..

Kali ni En. Hasrul dgn ringan jari bukak peluang ni plak.. Aku ni nk kate blogger baru, dah lame.. tapi mcm biskut cipsmore kejap ade jap x de.. So tanpa pikir pjg, aku nak join & kene jwp soklan ni..
:: Bagaimana anda boleh mula berblog :
Mula thn 2009, terrr tengok blog sorg kawan tu, dlm blog kwn tu ade plak kengkawan len yg aku kenal sangat2, bahkan ade yg 1 opes, tp dh lame rupenye derang dok berblog tanpa aku tao.. cess acane aku bleh tatao ni.. Peh tu bile pindah opes baru, awal2 tu sure mcm tak bizi terrlampaoo.. & time tu rase mcm kalo de blog pon mcm bestt jugek.. So, d c2 la mulenye..


:: Kenapa anda berblog :
Asal nye sbb nak conteng2 kat blog cite pasal diri sndri & family utk konang2an/ tatapan org2 tersayang jerk, terutama di kala diri ini tidak ade lagik di donia ini.. cewahh ayat macam karangan B.M darjah 5. Ye la, kalo dah x de, at least ade gak kenangan dr aku utk org yg mengenali diri ini kannnnnn... Utk famili aku, kngkawan rapat aku..

Tapi..makin lame berblog & sejak2 terrr tao pasal En. Ben Ashaari, tujuan berblog tu jadik di up kan lagi.. aku makin suka ber blog SEBAB macam2 cite aku leh dpt & lagi kan ramai kawan..

:: Selama mana anda ingin berblog
Selagi hayat di kandong badan... perghhhhhhhhh x hengat jawapan..

Bersama-sama ini juga disertakan Tuan Empunya Blog yg menganjurkan segmen ini..


So bagi sesape yg nk join.. leh klik SINI

~ Take Care & Ingat Allah Slaloo ~

1 comment:

Admin said...

Salam.
Heh ... terima kasih yer. :) tunggu ... nanti blog ini akan dipaparkan kat entri .. bila tu? resia ehhh ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...