Monday, October 5, 2009

Hi3x aku tak jadi gi

Detik demi detik aku tunggu K.Ida merangkap boss kecik aku untuk membuat panggilan ke Johor, akhirnye aku tak dibenarkan pergi menyahut seruan untuk berkhidmat untuk negara di JPS Johor sok.. hu3x nampaknye aku ibarat AF masuk la ni.. angkut beg balik masuk ke umah.. Ni disebabkan boss besar tak bagi pergi ramai2 berjemaah ke sane memandangkan ade beban kerja lain kat opes yang aku perlu setelkan..
Hik3x punye la aku pesan macam2 kat hubby aku before gi opes td, dkt msg pon aku pesan lagi macam2 :) nampaknye balik ni kene la aku gak yang setelkan semua tu :p
& last but not least hari ni dapat la aku menyiram mini garden aku ptg/ malam sampai umah mlm ni & tgk cite favourite aku & lalui rutin2 biasa kat umah..
~ Take Care & Ingat Allah Selalu ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...