Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

Dah lame tak dapat join segmen yg en. BA wat..
laju mcm LRT..
so aku yg nek kete je g keje ni sah2 la x tekejar di buek nye..

Sebab segmen blog ikot negeri dh telopehhhh... terusssss join ini segmen pulak..

[image[6].png]

Ade 10 soklan kene jawab :

1.Anda pernah jatuh cinta ?
Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ?
 Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
Hehehe sobab ai berstatus mak orang dh kan..
dah tentu ler pernah jtuh chenta..
kecik pulak ati Mr. Hubby kalo kate ai x pernah jtuh chenta kat dia kannnn..
Fizikal @ Keperibadian??
Sudah tentu la KEPERIBADIAN
SOBAB??? Mr. Hubby ai tu slim river jekkkk..
hehehehe ingatkan dapat suami yg ala2 body mcm ai..
x dek la org tgk mcm x seimbang je pulok kannn..

2.Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ?
Kenapa ?
Sebelum jumpe Mr. Hubby memang jwpan nye YA..
Berangan kalo leh nk dapat ala2 Fahrin Ahmad hak3
Tak sedar diri betollll.. Tapi lepas jumpa & kenal Mr. Hubby..
Jwpn dah tukar jadik TIDAK.. Boleh gituuuu??
Chenta telah membutakan mata ku tidak mementingkan itu semua dlm mencari pasangan idop

3.Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ?
Kenapa ?
WOW!!! Suke la tengok mata bolat dia..
auuuwww malu ai tawww bile bertentangan mata

4.Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia'..
Apakah anda setuju ?
Tak setuju sebab tak semestinye kene berisi baru bleh bahagia..
(ehhh soklan tak tanye sebab pon aku bebel jawab sebab jugak hak3x )
Mr. Hubby ai tu dr sebelum jadik laki ai smpai skrng totap tak berisi2..
Alhamdulillah kiteorg maintain bahagian dan bahagian dan lagi dan lagi..

5.Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ?
Jelaskan pilihan jawapan anda ..
Tak setuju jugak..
Ade gak laki x kacak tp kaki pompuan & pompuan x cantik pon materialistik

6.Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ...
Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..
Ni lelaki idaman sebelum ai jadik bini Mr. Hubby..
dok idam lelaki ala2 Fahrin Ahmad..
warghhh terbocor rahsia sudahhh..
tapi x pe.. Mr. Hubby pon dah redha kui3x
bile dh jadik bini Mr. Hubby terbaru ni mcm suke gak Ady Putra..
 ishhhhh sah2 x sedar diri lagik aku ni..
nape?? ntah ssh nk jwp kalo hati dh suke ni keh3x

7.Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
Hik3x kalo boleh nak Mr. Hubby berisi sikit..
Kalo maintain slim tkot org kate ai x rajin masak bg dia mkn..
Pd hal ai bertungkus lumus masak air tangan isteri mithali
siapkan mknan utk dia hocccayy :D

8.Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
Alhamdulillah (tp still arap bleh 2run 10kg pon ok gak)

9.Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
Perlu.. tp seb bek Mr. Hubby tak komen pa pe pong psl fizikal ai..
Dia pasrah la kot hu3x

10.Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ...
Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
Hmmm bg ai..
mkn pa pe pon produk mknan kurus bdn (yg diiktiraf) 
ni kene de disiplin..
Kalo x de disiplin.. makan hape pon x mujarab punye.. kui3x
Bukti?? Hehehe kalo dah terbukti nanti ai inform u all..

Nak join kalu. KLIK banner atas tu yekkk

5 comments:

axelida said...

gud luck.. i folo u ;p

angah said...

mekacey ats kunungan axelida, i will folo u 2 :D

Cik Sue said...

terjah dari segmen En Ben...happy blogging..
salam kenal.. =D

sharina said...

nice entry,,sy follow u gak,,klu rajin singgahla kt blog buruk sy tu,,,hehe

ScarletRooF said...

yup..kalo nak kuruskan badan

disiplin penting

*sy pun asyik azam jer kemain*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...