Monday, March 14, 2011

Dah tumbuh

Jumaat 11.03.11 lepas, aku terpaksa mengemergencykan diri (EL) dr opes.. SOBAB APO??

Sobab ini budak tibe2 demam ptg khamis tu

Aiyarrksssssss.. domam2 pon tapi alhamdulillah masih aktif

Asalkan budak kecit ni diam.. Nak main tubing pam susu mama tu pon main la Arissa
(Ehh.. Arissa dah boleh duduk la)

Pic ni cilok dari n3 sebelum ni.. Cite lebih2 kat SINI
Haaaa korang nampak de putih yg dok kua sket kat gusi atas Arissa tuuu??
Tak nampak kalu, sila ambik kanta pembesar @ buntangkan mata anda he3x
Maybe ni lah penyobab nye Arissa domam tibo2 khamis ptg tu
Haiiiissshhh.. nak tumbuh gigi ghupe nye anak mama ni (Lambat jugak kan??)

Umur Terkini Arissa : 8bulan 3Minggu (huishh kejap nye)

4 comments:

axelida said...

arissa dah naik gigi nih kalu jangan lak gigit mamanyer nanti.. ekekekeke

Suliana said...

tak pe kak is, lmbt tumbuh lmbt rosak.. hehe... dia nk pndai jln dulu kot..

angah said...

aiyarksssssssssss.. nih yg tatot gak ni..

angah said...

su : hehehehe mudah2an.. tu la budak kecit tu, duduk sndri pon blom pndai tp usaha dgn gigih dok panjat2 nak bediri..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...